attgöra-lista


Den här listan skrev jag ner i min lilla rosa bok tidigare idag. Jag har bara bockat av två... Imorgon kan jag bocka av två grejor till! - fast troligtvis har det kommit till något mer då... Fjuh, att börja skolan tar på krafterna. Imorgon ska jag åka upp och kopiera lite papper (åh, det måste jag skriva på listan, och sen bocka av så jag får cred för det) som vi ska ha läst/ska läsa. Busskortet kan jag inte köpa än, tydligen... För man behövde ha något sorts kort som intygade att man var student, eller något. Får vänta tills det kommer på posten då! Allt är så nytt och jag förstår knappt någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni