födelsedag!


Jag för 20 år sedan, ett årsdagen.
Idag blir jag 21 år! :)

hihi, happy b.day to me!


Dagen har varit lugn och bra. Jag har jobbat 6.20-15 och barnen var så fina och sjöng och hurrade för mig. Efter jobbet kom fina mamma (som varit ledig idag) och hämtade mig, och vi gjorde sällskap hem. Då låg det en liten hög med paket på köksbordet och väntade. I paketen låg hårspray, produkter från Neutrogena, David Batras bok 'det här var ju tråkigt' och gummistövlar (då mina andra gått sönder). Sen fick jag ju min finaste cykel i helgen. Har dock inte cyklat den på hemmaplan än, bara på test utanför butiken.
På lördag vaknas det firande av både mig & mami med släkten :].

Kommentarer
Postat av: Majsam

Hörru birthday kid. Du kan ju ändra på din info på bloggen. Du är inte 20 längre. Pussis

2010-11-16 @ 22:49:54
Postat av: tina

fin blogg;D

kolla gärna in min blogg & ge ett förslag på en låt jag ska sjunga och lägga upp på bloggen:D!

2010-11-16 @ 23:02:27
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har! Vad händer ihelgen då?:) Själv fyller jag år, kika gärna in och säg grattis imorgon(A)

Ha en bra kväll!

2010-11-18 @ 18:01:44
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni