last day


NIKON D40 + Tamron 17-50mm/2.8
- Finaste Bella på hennes student.

Jag sitter här och säger adjö av datorn. Idag formateras den om, imorgon säljs den till en kille i Uppsala. Jag har bästa vän Svenne-gurka med mig, snällis-tjej som följer med. Efter vi har träffat snubben ska vi till Elgiganten (om vi hittar dit) och kika/köpa en ny dator till mig. Yes, I move on quickly. Troligen blir det (läs: det blir en) MacBook Pro 13", eller en 15". Jag tänkte kika med killarna på ElGiganten av dom tycker jag ska köpa, beroende på vad jag ska göra med den :).

Igår när jag jobbade hade jag ett down-moment och bara ville hem. Men så fort jag kom på att jag skulle formatera om datorn idag, och sälja den imorgon, så blev jag jätteglad och då gick det snabbare att jobba :].

Kommentarer
Postat av: Svennis

Fina Bella!

Ja imorgon blir det uppsala :)

2010-06-10 @ 14:45:39
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Bella

<3

Fin bild när jag skrattar :P

2010-06-11 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni