höst-kisse


NIKON D40 + Tamron 17-50/2.8

Idag är jag mycket bättre i förkylningen, igen. Att träna i onsdags gick över förväntan bra, och jag fick vara med A-pojk på deras träning också, vilket var himla snällt. Igår jobbade jag på förskolan på förmiddagen, och på fritids på eftermiddagen. Idag ska jag också jobba på fritids, fast inte på samma avdelning som igår. Jag börjar 12.30 och slutar 16.30. Efter jobbet blir det hem och få i mig något att äta, sen bär det av mot Västerås med pappa. Vi ska titta på Peter Johanssons senaste musikal; champions of rock. Den verkar superbra och eftersom jag är lite kär i honom så kommer det nog bli en perfekt kväll :].

Kommentarer
Postat av: CJ

Åh CUTE!

2010-10-20 @ 19:07:55
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni