helg update


NIKON D40 + Tamron 17-50/2.8

Min helg har varit bra och alles lagom. I fredags jobbade jag på eftermiddagen, på fritids. Det var kul och det gick bra, inga problem. Strax efter 18 åkte jag och pappa mot Västerås för att titta på Champions of Rock, som är Peter Johanssons tribute till Queen. Konserten var hur bra som helst, och jag blev ännu mer kär i Peter Johansson än vad jag var innan. Bilder kommer förhoppningsvis komma upp. Jag hade bara med mig den lilla kameran, och den är inte så bra. Men någon bra bild hoppas jag att det blev ändå :).

I lördags gjorde jag ingenting på förmiddagen, kl 13-20 jobbade jag på Tempo. Skönt med lite OB som kommer sitta fint i november när lönen kommer. I går, söndag, var det dags för match! Men på förmidddagen sprang jag först förbi hemma hos Mate med en påse familje guf och en tidning. Hon har opererat sitt korsband, och jag kände att jag ville vara en god vän och ge henne lite mys iallafall. Vi spelade lite spel och umgicks och tog det lugnt.

Halv ett var det dags att bege mig hemåt, slänga i mig lite pasta och sen bege mig upp till hallen för samling. Vi hade match mot Rimbo. Vi spelade väldigt bra försvar, vilket i sin tur ledde till att det gick bra i fas 1 & fas 2 (iallafall i första halvleken). Det tog ca 12 minuter innan Rimbo gör sitt första mål i matchen. Matchen slutade 21-10 och jag gjorde 2 mål. Jag gjorde väldigt många målpassningar, och skötte mig bra i försvar så jag är mer än nöjd med min insats. Nu ligger vi i topp i tabellen, före Sollentuna och Tirfing som också har 2/2 (två spelade och två vinster) dock har de inte lika bra målskillnad som vi har, och det är därför vi ligger i topp. Och där ska vi fortsätta vara, eller hur tjejer? I år ska vi få tillbaka våran spelglädje och springa rakt igenom fyran och klättra upp i trean igen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag var också inne och kollade vår tabell igår och det känndes väldigt bra att ligga i toppen! :D Klart vi ska fortsätta såhär, då kommer vårt självförtroende dessutom nå toppen. :)

2010-10-11 @ 11:42:34
Postat av: Mate

Fan vad härligt med vinst!!!!

2010-10-11 @ 13:11:23
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-12 @ 22:57:23
Postat av: Linnea & Hanna

Vilken härlig höst bild hörrudu1 ^^ // Linnea

2010-10-17 @ 20:45:12
URL: http://bys.webblogg.se/
Postat av: Emye.

fin bild!

2010-10-25 @ 20:25:42
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni