all i ever knew, only you


NIKON D40 + Sigma 70-300/4-5.6
Jag älskar höstens färger. :]

Idag är jag mycket, mycket piggare i min förkylning! Yeay.

Klockan 14 ska jag jobba på affärn och jobbar till kvällen, så jag slutar strax efter 20. Jag har precis fixat håret och ska snart sminka mig lite, så jag slipper sitta där nere i kassan och se ut som en död fisk. Ikväll efter jobbet är det träning. Men eftersom våran träning slutar kl 21 så tror jag att jag tänker träna lite med A-pojk också, eftersom jag inte tränade i måndags och vi har match i helgen. Måste få känna på lite boll den här veckan :].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni