won't never have to say goodbye


(Ja, jag är så obekväm framför kameran som jag ser ut) :)

Det finns många bloggar här som slänger upp en dagens outfit i sitt första inlägg för dagen, så jag tänkte att jag skulle göra detsamma. Jeansen är från G*Star, JC. Undertröjan från H&M. Västen och t-shirten är Tempos 'uniform'.

Jag vaknade 8.40 av att mobilen ringde. Det var jobbet som undrade om jag kunde börja jobba kl 10 istället för 13, då en var sjukanmäld idag. Så idag blir det ett långt pass på 10-20.10, plus att det regnar så jag måste gå ner till jobbet istället för att cykla. På med regnjackan och gummistövlarna (som invigs) och upp med ett paraply. Jag har ju min ljudbok inlagd på iPoden så jag klarar mig nog. :] Men det blir att stanna kvar på jobbet på lunchen, för jag hinner in hem och äta och tillbaka på en timma.

Nu måste jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni