a warm december with you


NIKON D40 + Tamron 17-50mm/2.8

Bilden föreställer självklart min lilla Frans, och är tagen för ett par dagar sedan.

Idag ska jag jobba igen, har jobbat sex dagar i rad nu - katching! Men i helgen är jag ledig. Ikväll kommer syrran med sambo hit för mat och rabarberpaj, sen hänger jag med dom in till Enk för lite partaj och möjligtvis utgång med Sven och Gabrielle (vet inte om någon mer hänkar på).

Och imorgon är det ledarfest :) På söndag blir det nog att återhämta sig med att kika på handbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni