weirdo


Idag kom de fina nya filmerna jag beställde i tordags! Yee-haa! Nu har jag alla HP-filmerna (bättre sent än aldrig), både Twilight & New Moon och sen köpte jag filmen Horton, bara för att det var bra pris :}.

Imorse hände något skumt. Jag var yrslig och kunde inte resa mig, det körde i magen och jag var blek. Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men fick ringa och sjukanmäla mig. Under dagen har jag bara latat mig, försökt fått i mig lite att äta, men då kräktes jag bara... Visserligen spyr jag (som pappa sa) jämt, men jag gillar inte att göra det när jag redan mår dåligt. Så jag har spenderat dagen på soffan och kollat på How I Met Your Mother & sen när filmerna kom kollade jag på Horton :].

På eftermiddagen ringde även chefen och undrade om jag kunde jobba imorgon, om jag mår bättre. Det borde jag göra, jag har lyckats fått i mig pasta carbonara och ett äpple. Men före jobbet ska jag till tandläkaren på undersökning, urgh - orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni