sötnosen


NIKON D40 + Tamron 17-50/2.8

Jag har världens finaste misse :].

Att jobba gick bra, fast vi kom därifrån lite sent. Men det vara bara att powerwalka (aka sara-seg-walk) till hallen för lite träning. Vi började med att spela match mot A-flick. Dom tränar utan vax nu för dom övar till Sundsvall cupen. Jag skulle aldrig åka iväg på en cup som innebar att jag inte fick ha klister. Är beroende av det nu, och jag har ändå inte mycket lim när jag spelar. Jag limmar aldrig in, utan tar alltid det limet på händerna, som jag får av den bollen jag använder.

Imorgon ska jag ta mig in till Enk för att prova ut linser. Det ska bli riktigt skönt att slippa brillorna. Jag har dom ju nästan hela tiden nu, och därför är det skönt att byta till linser. För nu tar jag alltid av mig glasögonen när jag går ut, och det leder till att jag glömmer sätta på mig dom när jag ska ner och jobba, och måste alltid springa ut och hämta dom i väskan.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, ska upp tidigt imorgon för att åka 9.10 bussen till Skolsta och hämta bilen.

Kommentarer
Postat av: signe

läs min blogg och kommentera gärna!

2010-03-25 @ 18:40:36
URL: http://signefrankl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni