IDAG KOM HAN!

(ursäkta en ytterst skabbig Sara, men jag har ju jobbat & orka bry sig då)
Bilderna är av dålig kvalle för det är datorns webcam, ljuset är så dåligt i rummet och jag orkar inte engagera mig mer för att få fina bilder. Vill ni se hur den ser ut är det här en bra bild.
Lilla Tamron :].

Beställde den igår och cyberphoto levererar som vanligt och jag behövde bara vänta en dag. Blev riktigt positivt överaskad när jag kom ner till jobbet och Ann sa att hon trodde jag hade fått paket :].
Vad jag har förtjänat det där objektivet! Jag har jobbat och jobbat (och faktiskt sparat), så nu hoppas vi att vädret också vänder så är våren snart här!

Imorgon väntas ledig dag och en fotopromenix - såklart!

ps. en jätte, jättebra låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni