bad day


NIKON D40 + Tamron 17-50mm/2.8

Idag är ingen bra dag. Jag börjar jobba kl 16, och jag orkar egentligen inte. Men eftersom jag inte kommer få något mer jobb sen på ett tag, eftersom den jag jobbat för (som varit sjukskriven) kommer tillbaka den 28 mars, så måste jag ta allt jobb jag kan. Sen har jag panik inför hösten. Jag vet inte vad jag vill plugga, och jag orkar inte dra runt och loda ett år till - never! Men den utbildningen jag sökt till måste man ha rätt bra betyg, vilket jag inte har. Därför kommer jag nog inte komma in på den. Och det var det enda jag kände var lite åt det hållet, som kanske skulle kunna tänkas vara roligt ett tag... Och ifall jag inte pluggar så måste jag skaffa mig ett jobb. Ett riktigt jobb, inte kassan på Tempo. Men till de flesta jobb som erbjuder fast tjänst krävs det att man måste vara utbildad. Kul, jag som gick sam-kultur och inte är någonting.

Jag vet att detta blev ett negativt inlägg. Men jag behöver skriva av mig lite ibland. Jag har smått panik.

Jag har iallafall gjort en bra sak idag; jag lagade ett bondbröd som blev himla gott.

Kommentarer
Postat av: Mate

Vad har du sökt för utbildning??

2010-03-19 @ 12:18:44
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni