14-17

Idag ska jag jobba mini-passet 14-17. Chefen ringde för 30min sen och undrade först ifall jag kunde jobba 14-20.10, eftersom en var hemma med sjukt barn. Men sen ringde han tillbaka och undrade om jag kunde jobba 14-17 istället :]. Det kommer nog bli skoj att jobba idag, det är ju onsdag vilket betyder pensionärsdag :). Dom (majoriteten) är så söta och trevliga, och helt missförstådda med bankomatkorten, men får guida dem när de ska betala :]. Jag tycker det är roligt att sitta i kassan, träffa människor. Vissa dagar kan man bli less och trött, men livet måste ju variera lite, man kan inte vara på topp jämt :).

Imorgon ska jag på hälsoundersökning för jobbet. Sköterskan ringde till jobbet igår och undrade om jag kunde komma in tidigare, för det var tydligen någon undersökning hon ville att jag skulle vara med i. Jag antar att jag har den åldern ;].

Ikväll blir det träning från kl 20 :). Är taggad inför det också, men hoppas att min hosta blir bättre. Har sån där jobbig torrhosta nu, usch - vill bara bli frisk. Är lite less på att vara förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni