whosaysIcan'tgetstoned?


NIKON D40 + nikkor 50mm/1.8

I helgen har jag hjälpt syster att flytta. Oj, oj så trött jag är i kroppen. Hon och J har köpt lägenhet på tredje våningen, spiraltrappa - ingen hiss. Tur att vi hade Johannes och hans kompisar där, annars hade vi tjejer aldrig klarat det. Mina vader värker idag, men imorgon tänkte jag behandla dom med en springtur. Jag köpte ett underställ idag på Inter Sport (190kr på REAn, 300kr fullpris). En sak som kändes skönt för självförtroendet var att jag fick lov att gå ner två storlekar från den jag tog från början :]. Småsaker som gör ens dag.

Imorgon jobbar jag kvällspasset 17-20, sen blir det promme upp till hallen för träning.

Kommentarer
Postat av: mandy

cuuute

2010-02-01 @ 07:15:44
URL: http://pralin.blogg.se/
Postat av: Mate

Ska åckså jobba innan träningen idag!

2010-02-01 @ 09:41:40
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: em!

gillar

2010-02-12 @ 22:00:15
URL: http://emmaklemets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni