glorydays


NIKON D40 + nikkor 50mm/1.8

Jag kurerar mig med citrus tea - mums!

Helgen har bjudit på bl a jobb, handboll & tjejkväll. Vi hade match i torsdags (som vi spelade urbra försvar i och det var roligt att spela, trots förlust), efter vilken jag blev jätteförkyld & fick ont i halsen. Därför fick jag skippa utgång med Sven på fredagkvällen. Riktigt tråkigt att jag alltid ska bli sjuk när något speciellt händer. Men eftersom jag jobbade 12-20 på lördagen, och 9.30-16 på söndagen, så kände jag att jag gjorde rätt som hoppade över att sova fem timmar när jag ändå mådde pyton. Så istället på fredagen låg jag i sängen och tittade på tre filmer :} - alles lagom. Tror nog att jag hade feber också, men jag tog den aldrig.
lördagen var det jobb. Efter jobbet åkte jag in till Enk för att hänga hos Sven och kolla på Melodifestivalen med några tjejer. Det var himla trevligt, och det gjorde susen för min förkylning. På söndagen jobbade jag till fyra, sen puttrade jag upp till hallen och spelade match. Våran vanliga svacka i början på andra halvlek ledde till att även denna match ledde till förlust. Söndag kvällen spenderades i sängen kikandes på Saving Private Ryan.
Ikväll ska jag jobba 17-20 (som alla måndagar), sen blir det träning.


lägg märke till att min twitter uppdateras oftare än bloggen :]

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Nej, inte förskola... :) Det är absolut inte min grej, jag ska jobba på en grundskola med lite äldre barn. :)

2010-02-11 @ 19:12:16
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja, absolut. Man blir helt slut, vilket man blir nu också men jag gillar mitt jobb! men samtidigt tycker jag det nästintill är tråkigt på förskola, det är absolut inte min grej.

2010-02-11 @ 19:20:39
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni