Vänner är fan det bästa som finns.


photobooth

Ikväll har de bästa (iallfall de som var friska, inte hade plugg eller inte är på andra sidan jorden) varit här och myst, spelat spel och ätit god mat. Jag fick försenade födelsedagspresenter: barbazoo (skönis behövde sällskap), tröja, spel & en ljusgrej. Superfina saker och jag har haft en sån bra kväll. Svenne har precis lämnat mig, efter att vi legat på min säng och hittat på ett eget sätt att spela 'med andra ord'. Tack, mysiga och underbara vänner för en härlig kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Mate

<3

2010-12-11 @ 09:07:20
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Becca

tack för igår underbara <3

2010-12-11 @ 09:39:17
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni