jag är vaken hela natten


bilden är tagen med lilla kameran och det är inte jag som tagit den, utan Ellinor :).

Idag har varit en riktigt bra dag!

Runt kl 14 idag tyckte Säcken att jag skulle komma in till Enköping och spela brännboll med några människor. Jag mötte upp min vän Emma & sen for vi till fältet där brännbollen skulle spelas. Himla skoj var det (trots att jag fick ont i benhinnorna, men vad hade jag räknat med när jag springer i converse). Efter brännbollen var vi inte riktigt klara med lekandet. Jag och Emma drog till donken och tog en varsin McFeast (som jag åt för första gången, och gillade!). Sen åkte vi till en skolgård och lekte burken med grabbarna i flera timmar. Vad tiden går fort när man har roligt och vad livet var så mycket enklare när man var barn, då gjorde man inte mycket annat än det jag gjort idag :). Fler såna här dagar röstar jag för!

Kommentarer
Postat av: Johanna T

Då var det er jag såg på Idrottshuset va? :)

Jag var ute på en powerwalk och blev så avundsjuk på dom som spelade brännboll!!! :)

2010-04-12 @ 11:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni