new moon

Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta. Men mitt liv är tråkigt, det händer inte så mycket.
Jag trånar efter kärlek och närhet. Jag umgås med vännerna, oftast uppe i hallen. Jag spenderar oändliga timmar vid datorn och msn.

Ikväll hände det däremot något som stack ut lite. Jag och kusinen gick på premiären av New Moon.
Jag tycker att den boken är den som är 'minst bra' av de fyra, så jag hade inte så höga förväntningar av filmen. Men oj! så fel jag hade. Filmen var jättebra. Allt det tråkiga som gör boken seg, försvann och mojsades in i filmen.
Det här blev ett rätt tråkigt inlägg. Men jag ville bara ge er en mini-update.

Imorgon är det jobb mellan 12-20. På söndagen spenderas hela dagen i en hall. Eller, egentligen två - tjejerna har match i Norrtälje (HK Ceres) på förmiddagen, sen har vi hemmamatch (Rimbo) på eftermiddagen. Dagen börjar redan klockan åtta på söndagen. :]

Kommentarer
Postat av: mia

den var verkligen så himla bra tycker jag!

2009-11-22 @ 15:56:48
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni