luring


Några fiskare i Sydafrika (feb-09), bild tagen med lilla kameran.

Jag ljög lite i det andra inlägget. Eller, jag visste inte att jag ljög när jag skrev det. Jag lyssnade inte på Dookie när jag lagade mat. Istället satte jag på How I Met Your Mother, och hade det på i bakgrunden. Det är så med den serien (och även med Scrubs, that 70's show och vänner): jag kan i princip alla avsnitten utantill. Med vänner och Scrubs är det så iallafall. Kan alla (med några få undantag) replikerna och när jag är på det humöret så irriterar jag folk med att säga de replikerna när jag pratar. Många vänner (och framförallt min familj) är vana vid detta, och reagerar nog inte längre - men ibland glömmer man bort sig och slänger ur sig en kommentar när man är på en fest eller är med folk man inte känner så väl. Men det är sån jag är, och det är lättare att inte bry sig om vad folk tänker om en, än att ändra på sig. :]

Usch, om 40 min måste jag knalla ut till garaget och cykla till jobbet. "/ Jag är inte sugen på att jobba; dels för förkylningen och sen missar jag ju ca 15 min på IDOL också... På tal om idol, jag har verkligen ingen aning om vem som kommer åka ut ikväll. Jag vill inte att någon ska göra det heller, de fyra som är kvar har varit mina fyra favoriter ända sen deras första audition. Erik ska sjunga Hey Jude, av bästa Bealtes. Jag lyssnade lite på en preview, och det lät riktigt bra. Längtar tills ikväll, kurra upp sig under en filt med en kopp te & kanske en påse gott & blandat (vi får se om jag kommer ihåg att be mams köpa en när hon kommer ner och handlar), det kan bli en salt & blandat också - jag vet inte vad jag är sugen på. Det blev ju en salt förra helgen. :]


with a love like that, you know you should be glad

Kommentarer
Postat av: Mate

Jag tycker att Erik ska åka ut ikväll!

2009-11-27 @ 17:05:24
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja verkligen :) Detsamma till dig :)

2009-11-27 @ 17:59:19
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: tack! :D

2009-11-29 @ 12:55:53
URL: http://annapedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni