looktheotherway

Nu är jag trött på den här dumma förkylningen!
Nu har den börjat om igen, jag har alltså blivit förkyld rejält för jag vet inte vilken gång i ordningen. Egentligen borde man väl kolla upp det, eftersom det aldrig blir 100% bra. Men hur ska man orka & hitta tid till det? Eftersom att jag mår som en gammal använd disktrasa idag så blir det inget jobb (skulle ha jobbat 17-20) och ingen träning för min del ikväll. Jäkla crap. Jag som ville träna rejält idag, eftersom att det inte gick så bra för mig igår. Ville öva på höger nia... Är nästan aldrig det på träningarna, men får spela det på match. Så jag borde ju träna på det också, så jag slipper suga get (för att citera en bästa vän :]) varje match. På onsdag är det nämligen dags för match igen; vi åker till Märsta & möter deras div.3 lag, och jag hoppas att vi kan ge dom en bra match. Vi har inte riktigt kommit upp i nivå de senaste matcherna, eller vi kommer upp, men så faller vi ner i nivå en period för snabbt. Nu ska jag värma en kopp te, ta lite smörgåsar & krypa in under täcket och titta på Gilmore Girls - som är den nya favoritserien för tillfället. Började dra hem alla avsnitt, är fortfarande på säsong 1 eftersom det är så segt. Helt skulle jag vilja ha hela boxen, för Gilmore Girls är en sån serie (trots att det är långa avsnitt) som jag aldrig tröttnar på. :)

Ha en bra dag kära vänner,
jag ligger under mitt ahlgrens bilar täcke och kurerar mig istället.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mate

Det är bra att du har förstårr vilket som är det enda rikiga uttrycket ;)

2009-12-15 @ 19:59:32
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: johanna [fotoblogg]

hejsan just nu har jag en tävlning på min blogg där man kan vinna en egen designad almanacka kicka in på min blogg för att vinna :)



http://haannaac.blogg.se/2009/december/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#comment

2009-12-16 @ 15:12:26
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni