that wasn't me, that was alter ego


NIKON D40 + nikkor 50/1.8

Bilderna är tagna för två veckor sedan, men har inte lämnat minneskortert förrän nu.

Jag har slarvat. Ordentligt. Jag tycker om att fota, redigera och sedan att visa upp mina bilder. Men det har inte blivit så mycket med det på den senaste tiden, vilket troligtvis har märkts. Men annat har kommit ivägen, och inspirationen har inte riktigt funnits där.. Den tittar in lite då och då, och då tar jag med mig min kamera och kan vara borta hur länge som helst. Häromdagen fotade jag urfina höst-bilder, som jag tänker visa snart!

Annars så rullar mitt liv på allt för snabbt. Jag har hunnit att skaffa mig två till extrajobb. Skolan samt förskolan i Grillby. Så nu har jag tre jobb jag bollar tider emellan. Idag är jag dock hemma. Har åkt på förkylning och feber, så ingen träning för min del heller "/. Hatar att vara sjuk. Förra vintern var jag förkyld 24/7 kändes det som och jag vägrar ha en till sån vinter!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Rooney och redigera lite mera bilder :]. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni