feeling small


NIKON D40 + nikkor 50/1.8

Vaknade av telefonen. Det var förskolan som ringde och dubbelkollade ifall jag var sjuk idag med, vilket jag är. Visserligen mår jag mycket, mycket bättre än igår. Men fortfarande inte på topp. Hade jag gått i skolan, så hade jag kunnat gått dit idag. Men eftersom jag jobbar med barn så vill jag inte gå dit och vara snuvig och 70%. Så därför är det bättre att vara hemma och vila en dag till. För imorgon har jag jobb inbokat på affärn och (om jag är pigg) träning på kvällen.

PS. Min rygg dödar mig långsamt.

Kommentarer
Postat av: mandy

heja sara mot förkylningen!

2010-10-05 @ 16:13:02
URL: http://pralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni