nappträd i Falun


NIKON D40 + Tamron 17-50/2.8

Nu är jag hemma igen!
Det har varit en mysig och trevlig helg, men det är alltid skönt att komma hem till sin egen säng efter att ha sovit borta några dagar. På bilden ovanför är det bilder på ett nappträd. Barn går dit när de inte behöver sina nappar mer, så hänger de upp dem i träden. En supersöt idé, och det var jättekul att gå runt och titta på de olika napparna och några hade skrivit lappar med meddelanden om vem som hade haft dem.

Imorgon börjar en ny vecka igen. Jag har inplanerat jobb på förskolan måndag-torsdag. På tisdag fyller lille mamsi år också :), får se vad jag hittar på för bus åt henne då. Jag slutar jobba 13.30 så jag hinner nog med att komma på något skoj. De andra dagarna jobbar jag heldagar... Hoppas verkligen att min förkylning vill ge med sig nu, har varit förkyld i flera veckor och jag börjar bli riktigt less!

Nu ska jag titta fortsätta titta på en film som jag började titta på, på vägen hem på tåget - the Joneses. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Neha

Coolt:D

2010-11-08 @ 15:26:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni