egokick coming up?


NIKON D40 + Tamron 17-50/2.8

Mitt liv är tråkigt, inspirationen finns inte riktigt och jag är allmänt lam. Höstens färger är förbi och nu är det bara regn och slask. Gillar inte november (trots födelsedagsmånad). Jag har dragit på mig världens förkylning, dessutom, som aldrig vill släppa. Men jag tror att jag ska försöka träna ikväll ändå, för att det är så himla skoj med handboll.

Igår var jag ledig. Då passade jag på att fota lite självporträtt. På bilden/bilderna ovan kan jag inte bestämma mig om jag gillar svartvitt eller färgat bäst.. För min del är det nog svartvit. Den här veckan jobbar jag onsdag och torsdag på förskolan. Idag var vi ute när det regnade som värst - usch och fy.

I helgen åker jag hem till Emma, som bor i Falun. Blir en snabbvisit (är borta fre-sön) men det kommer bli supermys och väldigt skönt att komma bort några dagar.

Kommentarer
Postat av: Big Mike

Rocka svartvitt! Den ger mer djup och de lite småstörande kontrasterna i den färgade bilden försvinner. Svartvita porträtt skall det vara! /Big Mike

2010-11-05 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni