relax, take it easy


NIKON D40 + Tamron 17-50mm/2.8

Igår fikade jag med en god vän från gymnasietiden, Dz. Det var riktigt härligt, och en snabbis-fika blev till häng i fyra timmar.
Efter fikandet åkte jag till MAXI för att handla lite tidning etc. Där träffade jag ingen mindre än Mate, vi gjorde sälle varvet runt och sen racade vi hem (jag vann! - fast det var nog mest för att jag kom upp på motorvägen först). 

Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Jag har mest suttit ute på soldäcket och lapat sol. Dock tog jag lite pauser när jag lade in ny musik (och en ljudbok) på iPoden och när jag kröp runt i gräset och fotade Fransen (bilden ovan är dock från gårdagen). På kvällen åt vi grillat och tittade på Sommarkrysset (Joshua Radin är världsbäst!) och sen började jag titta på 27 dresses men jag orkade inte titta efter nyheterna, så jag satte mig nere på rummet och tittar nu på Grey's Anatomy - så jag får ju min dos av Katherine Heigl ändå :).

Jag har även lyckats paja mina högtalare. Jag trodde att dom var paj förut, och köpte då nya. Men jag gillade dem inte riktigt, så jag gick tillbaka till de gamla ändå, men nu har de avlidigt. Det händer ingenting när jag stoppar i sladden. Därför vill jag åka till Elgiganten en snabbis imorgon före jobbet (jobbar 15-20) och handla ett par nya... Hm... Visserligen kan man beställa från Internet, men då dröjer det minst två dagar till innan jag får nya högtalare, och det fungerar icke!

Kommentarer
Postat av: Trees

Tack:) dina med, jag vill också ha en niikon:D

2010-06-02 @ 22:17:30
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni