most kind of stories saves the best for last


NIKON D40 + nikkor 50mm/1.8

Ännu en bild på fina Majsi.

Jag jobbar på! Det är därför det inte händer så mycket här. I måndags jobbade jag till 18, sen snabbt hem och slänga i sig mat. På kvällen började första träningen på försäsongen, det var en lugn träning och vi fysade lite. Ser fram emot de riktigt tuffa fys-passen då man bara dryper av svett när man går därifrån. I tisdags jobbade jag också till 18, sen gick jag ut en vända i spåret på kvällen och jobbade lite på mitt arbetsprov som jag ska skicka in till skolan jag har sökt till hösten (mer om den i juli, när jag förhoppningsvis kommit in). Idag jobbade jag till 17, sen cyklade jag hem och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Eller jag kikade på en film runt kl 19 också - Dear John. Den var jättebra, och jättefin. Rekommenderas! (fotnot: författaren till boken är samma som har skrivit the notebook & a walk to remember, två av mina favoritfilmer)

Imorgon är det kristi himmelsfärd, vilket betyder röd dag. Ledig dag för vissa, jobb från kl 15-20 för mig. Men jag tjänar ju dubbelt imorgon, så det kommer bli skönt när lönen kommer den 15e juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni