heldag i Uppis


NIKON D40 + Sigma 70-300mm/4,0-5,6

Lägger upp den där bilden i brist på andra. Vill ju inte bomba med fina Maja-bilder heller :].
Idag har jag varit i Uppsala hela dagen. Syster fick i present av mamma att åka och handla kläder till henne. Jag kom nog hem med mer än vad Johanna gjorde. Jag skulle egentligen bara följa med som smakråd och storleksspringare. Men det blev visst att jag hittade bl.a en kjol, bikini & en tröja. Men det var rätt så behövliga saker. Kjolen behövde jag väl egentligen inte, men den var så fin så den fick följa med - tröjan likaså, den hade ju ett spöke på sig som sa buuuuuh, vad skulle jag göra? Och bikinin behövdes verkligen, den jag har nu har några år på nacken och det var dags för ett byte.

Imorgon ska jag jobba 10-18. Det är en på jobbet som tagit ut semester den här veckan, så jag jobbar fem dagar :]. Är ledig onsdag och söndag. Har inga andra planer förutom att imorgon börjar handbollen! Försäsong, vad härligt det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Mate

Jag vill också spela handboll :(

2010-05-10 @ 09:29:04
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Då tycker jag absolut att du ska se den nu! Förstår inte varför jag väntat... Den var verkligen sevärd och en väldigt bra film! :D

2010-05-10 @ 20:09:59
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni