a big one


NIKON D40 + nikkor 50mm/1.8

Första bilderna på Maja! :) Själv är jag mest nöjd med den till vänster, den redigerade jag imorse.
Igår på förmiddagen åkte jag in till Enköping för att laga ett hål jag hade i tanden. Det ilade som en sate, men jag är viking och tog utan bedövning. Efter tandläkarn åkte jag hem till syster och lämnade lite kakformar. Och efter det åkte jag hem och tog det lugnt fram till kl 17. Då kom Svennis över för lite mat, sen knallade vi över till Mate (som nyss blivit sambo med sin pojkvän Johan). Där fikade vi (jag hade bakat kakor :]) och spelade spel (självklart vann jag & Sven). 

Vet inte om alla är med i svängarna; men Sven är en av mina bästa vänner Rebecca. Varför hon är Sven är en lång historia. Mate är min andra bästa vän Matilda. There you go :]

Idag har jag inga planer. Ska försöka städa mitt rum, sen kanske redigera lite fler bilder på Maja.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja de blev mycket fina :D

2010-05-06 @ 14:15:01
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Rebecka

"You know, the word kimono, comes from the greek word chimonas witchh means winter. And what do you wear in the winter? A kimono. And there you go!" =) (Fan orka inte med om det blev några stavfel, du förstår säkert vad jag menar iaf) ;) haha! =D

2010-05-06 @ 15:08:53
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Tack! ja visst är hon :D

2010-05-07 @ 00:50:05
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni