iväg!

NIKON D40 + Tamron 17-50mm/2.8

Vaknade tidigt idag, vilket var jätteskönt. Jag har inte hunnit med så mycket nyttigt bara för det, men det var skönt iallafall. Jag började dagen med att gå ner och handla lite yogurt etc. Sen har jag mest suttit här, plockat lite i rummet, läst lite. Jag har inte suttit ute i solen, för faran jobbar hemifrån och då är det massa datorer och grejs ute på altanen, och då orkar jag inte störas av att han jobbar, när jag försöker läsa eller bara chilla.

Nu ska jag bajka ner till jobbet. Börjar 14, slutar 20.10. Jobbar fyra dagar den här veckan, varav tre är kvällar. Fick frågan om jag kunde jobba imorgon också, 12-20. Men Bella tar ju studenten, och det får inte missas! :] Jag ska åka in med Mate, och vi ska stå och vinka och vara glada tillsammans med alla fina studenter. Självklart kommer kameran vara med, så man får föreviga 91ornas bästa dag!

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Åh, vad glada jag/vi blir! =) kram på dig fina du...

2010-06-03 @ 16:26:42
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni