it's hard to say what it is I see in you


NIKON D40 + Sigma 70-300/4,0-5.6 / Tamron 17-50mm/2.8

Onsdag. Jobb 14-19. Myskväll/spelkväll med de bästa.

Min mobil gick konstigt nog sönder ikväll. Jag gjorde inget konstigt med den, hade precis smsat chefen. Då slocknade skärmen och den fungerar inte när luckan är 'uppe/öppen'. Så nu har jag min gamla samsung X640 som håller ihop med tape. Jag är alltså på jakt efter en ny telefon. Jag vet ju vilken jag vill köpa, en iPhone. Men det ligger inte riktigt överst på listan med nödvändiga saker. Så jag ska nog vara lite snål/ekonomisk och köpa någon annan. Kanske en nokia 5230 :], då självklart en rosa. Jag vill inte köpa en alltför dyr heller, då min sony ericsson endast höll i ett och ett halvt år (fick den i 19års present, vill jag minnas).

Kommentarer
Postat av: Neha

Så fina:D

2010-07-09 @ 23:32:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni