youdon'tknowhowlovelyyouare



NIKON D40 + nikkor 18-55mm/3,5-5,6 (kitobjektiv)

Jag fortsätter att jobba. Även denna vecka har jag endast haft en ledig dag. Den var igår, dagen spenderades latandes och på kvällen åkte jag och mamma in till Enköping på bio. Vi såg Sherlock Holmes. Det var en bra film, alles lagom. Jag har inte sett någon av de andra Holmes filmerna, eller läst någon bok - så jag vet inte om kritikerna har rätt när de säger att filmen inte är särskillt "Sherlock Holmes-ig", bra var den iallafall!

Idag har det varit jobb igen, och imorgon jobbar jag hela dagen (från öppning till stängning). Det blir fina pengar det! Nästa vecka väntas det iallafall några dagar ledigt, då jag går på mitt vanliga schema igen.
Nu ska jag lägga mig och kika på tredje Pirates of the Carabien filmen, Vid världens ände. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni