defyinggravity


NIKON D40 + nikkor 50mm/1.8

Bilden ovan tog jag igår, innan jag gick till jobbet, blomman stod så fint i mitt fönster så jag drog upp persiennerna och fotade lite snabbt.

Vad tiden går undan! Jag jobbar heldagar nästintill varje dag och då får man lite tid över till annat, när man har träningar på kvällarna. Egentligen skulle jag ha jobbat på förmiddagen idag (8.30-14), men en till är sjukskriven nu i några dagar, så jag fick jobba 14-20 ikväll. Kväll. Igen. I Januari har jag hunnit med att jobba sex kvällar, och jag har jobbat åtta dagar hittills. Imorgon fick jag däremot jobba heldag, 8.30-17. Då skulle jag egentligen ha jobbat mini-passet 14-17, så jag är nöjd över att jag fick jobba lite mer på morgonen också. Sen är jag (om jag inte får någon ny tid imorgon, får se om sjuklingen blir frisk eller inte) ledig på torsdag och fredag, sen jobb i helgen igen. Det är riktigt nice att ha ett jobb nu, och att få jobba mycket! Skönt att vara den enda inhopparen dom har, för då går alla tiderna till mig. Lite jobbigt bara om jag skulle bli sjuk (peppar, peppar).

Igår var det träning efter jobbet (jobbade 13-20.10), fick skjuts upp till hallen av snälla Sussie - så jag slapp vara en isbit när jag kom fram. Ikväll jobbar jag med Sussie igen, ska bli kul för vi hittar oftast på något skoj. Det går så snabbt när man jobbar med någon man kommer bra överens med.

Ikväll efter jobbet blir det nog bara lite power-chill framför Gilmore Girls - love it!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Hej Sara. Vi har typ samma efternamn =D

2010-01-12 @ 22:07:00
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Svennis

Ja det funkar och ja vi lär spela :)

2010-01-13 @ 09:37:00
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv.Oj! 9 dagar är lång tid! men skönt med ledighet en fredag! =D

2010-01-14 @ 13:57:07
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: JENNY VENNBERG

Gillar bilden !

2010-01-14 @ 14:28:22
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: johanna

Fin blogg du har :D

2010-01-15 @ 15:25:18
URL: http://fotowearbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni