so you think you can stop me and spit in my eye?

NIKON D40 + sigma 70-300mm/4-5,6

Idag blir det jobba mellan 17-20.10. Mitt vanliga måndagspass. Tror nog att det kommer gå rätt snabbt, det brukar göra det :]. Har träning efteråt, som börjar kl 20. Dock tror jag att jag ska hoppa över träningen ikväll. Min hosta är inte att leka med, och eftersom jag ska jobba mån-tors den här veckan (och vill kunna träna på onsdag) så tror jag att det är bäst att vara hemma ikväll och kurera hostan. Fast en positiv sak med att ha hosta; det betyder att förkylningen blir bättre. Min kropp fungerar så, min förkylning börjar med ont i halsen, sen nästäppa, sen avslutas det med rethosta i typ en vecka.
Annars idag har jag inte gjort någon nytta. Jag förstår inte hur jag får tiden att gå så snabbt, bara genom att sitta vid datorn. Jag är en expert på att inte göra något alls ;D. Jag har bara klickat runt lite på fejs och spelat lite :). Har återupptäckt the Sims 2, fast det var inte lika roligt som jag mindes det, så jag läste medan jag spelade.
Nej, nu måste jag kila till jobbet - ciao!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :D

2010-02-15 @ 17:23:21
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Lona

Hej kika in på min blogg,där har jag just nu tävlingar och rabattkoder till er läsare! :)

http://lonatrogen.blogg.se

2010-02-15 @ 20:18:38
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni