ny vän


NIKON D90 + Tamron 17-50/2.8 + Ministudio

Varje år får alla mormor och morfars barnbarn 500kr var att köpa julklappar för. I år köpte jag en NIKON S3000. Dock lade jag till pengarna jag fick i födelsedagspresent + lite extra själv. På SIBA hade de ett erbjudande; köp en digitalkamera (utvalda) och få en digital fotoram. Självklart slog jag till. Sen har ju NIKON kampanj just nu att man får en väska och ett 4gb minneskort när man köper en kamera. Så för priset av en digitalkamera fick jag: kamera, väska, minneskort och digitalfotoram. Nöjd tjej? Självklart!

Sen köpte jag en ny plattång också, eftersom min pajade i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni