heartbreakwarfare


NIKON D40 + sigma 70-300mm/4,0-5,6

I'm back!
Förhoppningsvis iallafall. Pappa kom på att man kunde ju starta om det trådlösa nätverket också. Själv visste jag inte om att det var ett alternativ. Men poff, så fungerade det. Nu sitter jag i mitt rum och har How I Met Your Mother på i bakgrunden. Allt är tillbaka till det vanliga :).

Så... Vad har hänt de senaste dagarna, då jag varit ledsen för jag trott att datorn var på väg att avlida. I tisdags (för en vecka sen alltså) var det ledarträff inför nästa säsong. Jag kommer att ta över ett nytt lag i höst. Jag har ju tränat F95 i säkert fyra år nu. Men jag känner att jag inte varit med tillräckligt iår för att kunna fortsätta. Dom har slagist ihop och blivit A-flick, och jag känner inte de nya A-flickorna tillräckligt som spelare. Jag har ju jobbat väldigt mycket i höst/vinter. Så därför ska jag ta över P-98/99/00. Det blir att börja om från början (nästan, dom blir andra året på stor plan) med ett nytt lag. Det kommer bli riktigt roligt och jag längtar till hösten.

I onsdags var jag på ledarutbildning. Inte mycket att säga om den, den var superb och jag kommer att lära mig mycket. I torsdags jobbade jag kväll. I helgen var det kalas för hela slanten. På lördagen fyllde kusinen 23 år, så det blev tårta och bulla. I söndags fyllde lille morfar 80 år, så det firade vi med släktmiddag nere på värdshuset (även kallat Pino's) i Grillby. Riktigt god mat och alla var propp-mätta när vi gick (läs rullade) därifrån.

Igår var en lugn dag. Jag åkte till Uppsala och handlade lite på förmiddagen, sen hem och chilla. På eftermiddagen blev det en promenad med bästa Mate.

Vet att det blev ett långt inlägg. Men jag har ju inte bloggat 100% på jättelänge.

Kommentarer
Postat av: emilia

hehe, tack för ditt svar.

Nu har jag hittat en canon också för 4500 kr. Om du går in på netonet så hittar du den, den har fått väldigt bra recentioner så det känns roligt, vad säger du?? Det är svårt val.

Jag kommer dock beställa den över nätet, men jag har fotat mycket med systemkameror bara att de inte har varit mina

Mvh

2010-04-27 @ 22:45:32
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: Jen

åh vackra bilder!

2010-04-28 @ 09:58:58
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni