pensionärer överallt

NIKON D40 + nikkor 50mm/1.8

Idag är det jobb som står på schemat :}. Börjar kl 12, slutar 20.10. Efter jobbet blir det rush direkt upp till hallen för lite träning. Jag jobbade tydligen kväll med L ikväll. Det har jag aldrig gjort förut, så vi får se hur det går. Oftast när hon jobbar brukar jag få gå på golvet. Men jag kan ju inte stå i charken, och vi är bara två som jobbar på kvällarna. Så jag har ingen aning om hur det ska kirras. Men iförsig så är inte det mitt problem, men man vill ändå inte bara glida runt och inte kunna göra något i flera timmar... Tiden går så långsamt då :].

Före jobbet ska jag nog bara ta det lugnt, packa iordning väskan, få ordning på håret så uppsättningen håller sig till kvällen. Äta lite också vore ju bra... Tror inte jag ska åka hem på luchen, men har inte bestämt mig än. Men just nu lutar det åt att stanna kvar på jobbet och äta... Hm. Vi får se hur jag känner 14.30, när det är dags för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni