mysdag

Idag har varit en bra dag. Iallafall hälften av det som gått :]. Jag och mamma åkte in till Enköping och handlade lite (läs mycket). Först blev det en tripp till Statoil för att tvätta bilen, sen åkte vi till Systemet (som jag snart få gå på och handla alles ensam :D). Efter Bolaget var vi rätt hungriga, så det blev en sallad på Wickmans som satt som smäck. Efter lunchen puttrade vi vidare till MAXI. Där stannade vi nog ett rätt långt tag, säkert en timma. Det var ju så mycket att handla till helgens kalas :}. Jag köpte en bok också, "Om jag kunde drömma". Jag har ju Twilight, alltså samma bok fast på engelska. Ska börja samla på mig Twilight böckerna på svenska också, tycker jag. Äger två, två to go. Äger tre på engelska också i pocket version - men på svenska vill jag ha dem inbundna.

Köpte även en påse godis, mums!


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Den är helt underbar, jag lovar dig! :)

2009-11-11 @ 18:47:43
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Paij

heh, lite kul. sitter och bläddrar runt och hamnar spontant på en blogg, där det står enköping. haha. lika chockerande varje gång

2009-11-12 @ 19:13:20
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni