i've been lost, i've been found


NIKON D40 + sigma 70-300mm

Att jobba gick bra, men oj - så segt det var. Det kom kunder så sällan, och jag hade ingenting att göra. När jag fick något att göra, gjorde jag klart det snabbt, eftersom att det var så lugnt.
Efter jobbet tog jag det lugnt, läste lite bok. När pappa kom hem pratade vi lite allmänt och sen drog jag med mig Rebi till Örsa. Junisarna hade match. Men såhär i efterhand kan jag säga att jag hade hellre varit hemma och läst. Fast jag fick ju hänga lite med Rebecka och inte bete mig som 20, och det är ju alltid trevligt.
Imorgon är jag ledig. På kvällen blir det New Moon på bio med bästa kusinen.

För att sno Anders S. Nilssons ord;
"Ha en underbar natt tillsammans."

Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej ;) jasså? ja det är en viss stil som jag älskat i hela mitt liv den kallas för "kawaii" dock kommer jag alltid gilla den :)

kram

2009-11-20 @ 21:43:24
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni