ingen tid, ingen ro

Det är lite stressigt nu på morgonen. Jag vaknade strax före tio, hoppade in i duschen och nyss åt jag frukost. Sitter fortfarande med en turban runt håret :]. Näsan rinner lite idag, ännu en förkylning på G? NEEJ!
Igår var en riktigt rolig kväll, alles lagom. Kom hem runt halv fyra - vilket var hur skönt som helst eftersom jag skulle haft en timma kvar till bussen då (som jag skulle åkt hem till Malin om jag hade druckit). Det var skönt att jag inte drack, så jag hade tillgång till bilen och bara kunde puttra hem :}.
Nu ska jag åka och jobba. Får ha bilen idag så jag tänkte komma hem på lunchen =). Förlåt för tråkigt och bildlöst inlägg, om jag orkar/hinner slänger jag upp något fint när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Skulle varit kul :)

Kram

2009-11-14 @ 21:31:39
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: SUCIO ♥

Nu finns veckans Inne & Ute lista på min blogg, kolla & kommentera gärna! Pussar SUCIO ♥

2009-11-15 @ 00:24:15
URL: http://sucio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni