enbuske



NIKON D40 + 50mm/f1.8 + närbildsfilter +10

Idag mår jag sådär. Förkylningen har börjat om för, jag vet inte vilken gång i ordningen. Frågan är om jag inte har något spec. virus? Men hur tusan förklarar man det för en läkare; jag har varit förkyld i flera månader, men det börjar om och börjar om. Jag är frisk en vecka, förkyld/återhämtning i två veckor. Och på den vägen är det.

Idag är det match mot Almunge som gäller. Dom har två spelare som är födda någonstans runt '64, och dom är väldigt stora, väldigt starka och väldigt rutinerade. Men det är rätt roligt att spela mot dom, vill jag minnas. Det är alltid roligt att kunna smälla på lite. Fast de är också ett sånt lag som gnäller väldigt (om jag inte förväxlar Almunge med Sigtuna, men det tror jag inte). Och gnällande spelare är aldrig skoj.

Efter matchen vankas det kalas. Mamma fyllde år i måndags, och jag fyller år imorgon :} - så släkten kommer hit på lite mat och kaffe :).

Nu ska jag äta frukost! Tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej ;) tycker du också att hösten flugit iväg väldigt snabbt? <3

kram

2009-11-15 @ 16:38:50
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Linda

svar: eftersom att du är ett musikalfan så kanske du också gillar Moulin Rouge? en av mina favoritfilmer faktiskt. åh.



på tal om musikal och på tal om Scrubs (eftersom att du hade sett det avsnittet jag skrev om i bloggen).. har du någongång sett musikalavsnittet i Scrubs? genialiskt!



och ja, jag såg Broder Daniel på way out west. såg dom som sagt tre gånger innan dom la av och jag är så himla glad för det. det finns två band som jag har lyssnat på sen jag var 10, respektive 12 år, och det är kent och Broder Daniel.. så det betyder mycket för mig att jag hann se dom:)

2009-11-15 @ 22:11:23
URL: http://waitress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni