after work

Att jobba gick bra, och lagom snabbt. En sak som är skönt med att jobba inom handel är att det är så himla bra OB. Efter 19 får jag 50% och efter 20 får jag 75%. Eftersom jag tjänar så pass bra som jag gör, så får jag nästan 400kr för ett sånt här mini-pass, heja mig!
Fick även löne-spec. idag, längtar till fredag så jag kan få in dom på kontot. På fredag vankas det även utgång med kusinen :}, längtar redan!

När jag kom hem var jag så himla hungrig, så jag bestämde mig för att koka två ägg och äta två clementiner.



Det kanske inte ser så gott ut, men damn - det var det!
Ursäktar ISO-bruset, men min kamera är ju kass i dovt ljus. Me want a extern blixt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni