vaccin

Jag vaccinerade mig mot den nya influensan, även kallad svininfluensan, idag. Åkte in till Enköping, det tog mindre än fem minuter från det att jag gick innanför dörren, tills det var klart. Sånt gillar vi!
Nu har jag liite ont i armen, har även ont i huvudet - men det kan ju vara ändå.

Hoppade över träningen, för tydligen får man inte träna efter man tagit vaccinet. Därför agerade jag endast tränare, vilket nog var för det bästa ändå - för Kristoffer var sjuk. Det var riktigt roligt att vara ensam tränare, och jag saknar det lite. Men sen är det också skönt att ha någon som Kristoffer som man samarbetar med. :] I helgen ska vi åka ända upp till Skjutskär (strax under Gävle) med tjejerna, en resa jag inte ser fram emot. Vi ska spela mot Tirfing, och självklart hoppas jag på bra spel och vinst.

Förlåt för bildlöst inlägg, jag försökte ta lite bilder idag när det var så fint med frost. Men det var ingen som jag tyckte blev bra, och sen hade jag ingen inspiration till att redigera bra heller, så det blev som sagt inga bilder som blev bra.

Är lite nervös inför natten, önska mig lycka till & att jag slipper frossa osv.

Kommentarer
Postat av: Mate

Jag brukar ju vara duktig och alltid skölja munnen efteråt. Men det hjälpte tydligen inte i detta fall. Ibland har man lite otur :)

2009-12-04 @ 16:04:26
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni