shakeitshakeit


Pingviner i Sydafrika. Jag tycker det känns konstigt att det snart är ett år sedan vi var där. Saknar det, och vill tillbaka. Det var så himla fint där! Plus att jag har utvecklats så mycket fotomässigt sen vi var där, och jag vill tillbaka och fota allt det fina.

I helgen blir det jobb för hela slanten. Idag börjar jag kl 12, och slutar 20. Imorgon börjar jag 9.30 och slutar 20. Längtar redan till januari då jag får lönen för december. Fick visserligen lön för någon dag sedan, men man tackar ju aldrig nej till pengar :}.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja, jag håller med dig. Hela det albumet är superbra, och your winter är underbar. Lyssna lyssna lyssna! :D De är underbart bra. Nya albumet heter Release :)

2009-12-20 @ 21:03:07
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni