flickr favorites - rosiehardy


4/365 - "there's still a little bit of your song in my ear" | 7/365 - I did it! | 11/365 | 17/365 - You do not love me. | 22/365 - Summer's here | 25/365 - My heart feels like its full of colour again | 27/365 - Love conquers all distance | 33/365 - all in all i am just furniture | 285,120,000 inches away | good morning, good afternoon and goodnight | The Kiss | eskimo kisses | wind me up | here with you | The Long Distance Lovers
(alla namnen är länkar till bilderna, där kan ni se dem i rätt upplösning)

Här kommer ett kollage av en flickr användare som jag hittade genom Elins blogg. Jag valde ut mina favoriter av alla hennes bilder, och det blev inte mindre än 15 bilder - och då var jag riktigt kräsen. Underbar fotograf, underbara bilder och det härligaste av allt är att hon (till för inte så längesen) fotade med Canon EOS 450D + kitobjektivet. / hittade denna info på Elins blogg, för er som inte orkade klicka er in på hennes. Om ni inte orkar klicka er in på Elins sida, så är det ett misstag, för hon är rejält med häftighet.
Jag tycker ni ska kika er in på Rosie Hardy's flickr account också, för där lär ni får er en treat av underbara bilder. Själv är jag relativt ny på flickr, men jag rekommenderar det verkligen som en inspirationskälla!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

snygga bilder.

2009-12-08 @ 23:56:31
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni