blö

Jag vill blogga. Det vill jag verkligen.
Men det finns ju ingenting att skriva, och jag hatar såna inlägg där man bara skriver om vad man ska göra under dagen - och där det inte finns några bilder.

Det här är ett sånt inlägg, för det är de enda jag kan bjuda på just nu. Inspirationsmätaren står på noll, och antingen så latar jag mig - eller så jobbar jag, tränar kanske jag gör också.
Idag jobbar jag 17-20.10, sen springer jag upp till hallen & tränar en stund, sen blir det hem.
There! det är allt vad som händer idag, innan jobbet så blir det bara att lata sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  
  SARA PETTERSSON
    dagbok
    jobb
    shopping
    handboll

  FOTO
    djur
    natur
    människor
    självporträtt
    allmänt
    stilleben
    tisdagstema
    instagram
    utrustning

  ÖVRIGT
    musik
    film/TV
    böcker
    favoriter
    youtube
    bloggprat



  2 0 0 9
   november - december

   2 0 1 0
    januari - februari - mars - april - maj - juni - juli
    augusti - september - oktober - november
    december

   2 0 1 1
    januari - februari - mars - april - maj - juni